mer sol åt folket

Kategori: Allmänt

Sommar-värmen har kommmit. Förhoppningsvis för att stanna några månader. Idag har jag hunnit med att vakna halv 9. Trädde sedan varsamt på mina skatepjäxor och begav mig ut på ett klassiskt skate-pass i A1-fart. Självklart inte kortare än 2h, åkte därför 2:00:35...  Kom hem som planerat 11:15, snabbduschade och åkte till vårdcentralen för att lämna blodprov, de upptäckte för någon vecka sedan att jag kanske är allergisk mot något. Nu ska de använda sig av CSI's högteknologiska instrument för att ta reda på vad.
Övningskörde till Elgiganten eftter lunch. Allt för min lillasyster. Hon köpte ett nytt objektiv till sin kamera, roligt :) Fulla affärer med nyktra norrmän bekymrade mig inte för ett ögonblick.
 
Eftermiddagsträningen bestod av löpning. Orientering :) najs. Tiden flög iväg då jag pulveriserade alla kartans myrar en efter en. Tog 26 kontroller, nytt pb. Synd bara att jag inte har så många kvar till resten av sommaren. 
 
Matade bild efter bild med det nyköpta kamera-tillbehöret
 
 
 
 
Konkluderar med att visa er läsare hur fin miin nya cykelrunda är :)  
 
 
 
 
Peas and Potatoes and Over and Out. Ha det bra
GustavJzon

Kommentarer

  • Neureuter säger:

    ny proffebild på fb på bid 5?

    2012-07-11 | 09:31:51
  • Ulrik säger:

    Jaha rundan ser ut att bestå av lövskär och irrvarvet av stigar inne vid hertsöträsk? om inte jag misstar dina bilder

    Svar: Det stämmer
    superskiers.blogg.se

    2012-07-23 | 21:36:57
    Bloggadress: http://Orienterare.blogg.se

Kommentera inlägget här: