Mängdvecka

Kategori: Allmänt

Som rubriken lyder så har jag (Erik) en "mängdvecka" i veckan. Hur många timmar det blir återstår att se, men jag satsar på att få ihop några timmar över en dag. Oddset är 1:4 för den som vill satsa med. Känner att mängden börjar påverka min kropp. Mest negativt i nuläget, så jag va tvungen samla ihop några av mina återstående krafter  för att skriva detta inlägg.
Har egentligen vilodag idag som hade varit skönt, men väljer att stå över... Ska istället nu ut på ett rullskidor fritt A1 pass som kommer utspela sig i ungefär 150 minuter, sen blir det nog paddling/löpning med inslag av spänst/impulser/styrka, svinkul med tanke på att det regnar :)
 
En bild från när det en gång var soligt. Försök inte ta en sån här bild, det räcker med att jag har gjort det, och det är stor risk att kameran går sönder.
 
Årets första pass på vatten

/Erik

Kommentarer

  • guster säger:

    5,50SEK på att du ej får över 24 timmar!

    2012-07-12 | 14:58:15

Kommentera inlägget här: