Evil death will kill my breath

Kategori: Allmänt


Gårdagen var bland de värsta dagarna i mitt redan dåliga liv. Vaknade 3 på natten av magknipkänsla, försökte somna om men John Blund lyste i sin frånvaro tillsammans med morgonsolen. Bestämde mig därför att gå ut och springa liten kort sväng då det brukar lösa alla bekymmer men då magknipet vägrade ge med sig trots det, insåg jag att det var serious shit. 
Tanken slog mig att jag kanske bara var hungrig så jag bestämde mig för att göra lite gröt men då jag till min besvikelse fann samtliga kastruller i odiskade gav jag upp och la mig på köksmattan i hopp om ett mirakel. Inget mirakel kom så jag tog istället och smörade mig en smörgås som sedan kom tillbaka samma väg en timme senare. Spydde två gånger och låg på soffan i svåra plågor och inväntade dödens befrielse från mänsklig smärta.
Var ytterst nära att vid lunchtid fara in till akuten och kolla om det var blindtarmen som orsakade denna förintelsesmärta i magpartiet. Bad en längre bön på italienska, fick en uppenbarelse och reste genom de sju haven där jag sålde min själ till den drunkade guden , vaknade pladask på vardagsrumssoffan and pain was gone with the everfloating waves of the ocean. 

Har idag bemästrat alterälvens vattenflöde vars svarta strömmar är lika förrädiska som en jude ute efter pengar.
Kastade mig ändå i framstupa sidoläge genom dessa monstruösa vågberg som anföll mig babord och grävde sig in i mitt klena psyke med sin pulserande framfart längs vattenytan.


Worlds finest leg


Cya around, /TKpuke


Kommentarer


Kommentera inlägget här: