Life in the sun is great fun!!

Kategori: Allmänt

Idag har det varit ett strålande väder och självklart var några av superskiers medlemmar där när det var som allra bäst. under dagens pass deltog Anton, Räkan och Erik resten av oss var ändra sjuk tränade på annat håll eller hade redan tränat tidigare under dagen. passet började på dundret och fortsatte med great adventures efter vägen där alla både vägade och däckade. Men när vi började närmade oss vårt mål välkommaskolan i malmberget så vek Räkan och Erik av för att forsätta med sitt great adventure en stund till. men jag (Anton) var tvungen att fara raka vägen tillbaka för jag hade nämligen min första körlektioner som gick så bra att min lärare var beredd att ge mig körkortet direkt. Men tänkte att det är ju alltid kul att betala några extra tusen för några lektioner till så jag tackade nej!
Erik i farten!!
Me goes telemark!
het Räka!
Erik glider in!!
me crushing Erik!
NICE!!
Man vart törstig efter att ha vägat och däckat!
//Anton

Kommentarer


Kommentera inlägget här: