Dubbla jakter

Kategori: Cross country skiing

Kul med lördag! I helgen har jag (ERIK) varit hemma i Bastuträsk=väldigt spännande. Idag har det varit massor med tävlingar för massor härikring (men mest för mig). Och så klart så var det tävling i Norsjö, denna gång så var det tydligen dubbeljakt. Underligt nog hade de bestämt att H17-18 skulle åka den sjuka 2,5 km långa banan två varv. Fick lucka efter typ 300 meter sen va det klart. Jag vann. Sen vilade jag lite typ 45 min sen åkte jag den ännu tuffare 5 km banan två varv med H21!! Gick lite fort ibörjan :( = spurtade ner 2009 års vasalopps 76:a = en fjärde plats = nära att slå 2004 års 60:e man i slottsprinten.

Ingången till Norsjö Arena!


Norsjö racetrack at the end of the day.

Summering: Grattis Gus som hittat form=etta i sävast
//Erik Ericsson!

Kommentarer

  • Honken säger:

    Grymt!

    2012-02-26 | 13:47:39

Kommentera inlägget här: