Tränings Epidemi

Kategori: Allmänt

Alltså när man inte har gjort ett skit på hela dagen så äre fan inte lätt att blogga. 
Så läs hela förfan.
 
Idag har träningen sjunkit ner och man har tagit avstånd från all träning efter lägret eller Elitlägret som det heter.. På tal om det namnet så vet jag inte varför man kallade det så, det var inte en åkare som kunde kalla sig Elitåkare. Pluss att den ända som potentiellt kunde anse sig som "Elitåkare" var borta och det var väl världens snabbaste dam på ett par skidor, Stina Nilsson... Helt sjukt!
 
 
 
Jag har däremot varit i Luleå kommun idag. Pappa skulle kolla på en ny tjänstebil, vet inte vad han gör för tjänster men det är nånting är skumt när han har rökmaskin och partylampa i den. Nää såklart inte, han har faktiskt ett riktigt jobb.. Nä jag älskar min pappa, vad han än nu håller på med... eller det beror på.. Nä nu släpper vi det.. 
 
 
Så vi var i Luleå och jag märkte att det var rätt många som har börjat löpa och cykla, alltså träna.. Och det har fan blivit en hobby för dem flesta, till och med min familj tränar.. Inte pappa förstås men han jobbar ju på nånting, kan inte släppa det.. 


Ja på tal om träning så for jag ut och åkte rullskidor skate, förstås efter luleåtrippen.. Det har fan börja bli roligt att träna när alla andra omkring en också har börjat. Man möter kändisar hela tiden runt min 9km slinga som jag snurrar runt dag in och dag ut.. Skojja, man åker tre varv sen ger man upp, som tar ca 2h, nää den har 1,40 men då stretchar man ju 20 min eller inte stretcha man duschar, eller inte duschar man sätter sig framför datorn... 
 
 
Blogga är som att skriva en uppsats om sitt liv, jag har nog troligtvis IG.. 
 
Honken, YOLO
 

Kommentarer

  • Asian fan säger:

    best bloggtext from honk ever

    2012-08-13 | 23:10:02
  • Anonym säger:

    Hahahahahah du är ju kungen!!! alltid lika roligt och läsa dina inlägg!

    2012-08-14 | 16:35:19
  • Honken säger:

    Mamma, om det är du kan du lägga ner nu!! <3

    2012-08-15 | 16:51:17

Kommentera inlägget här: