POGGATS

Kategori: Allmänt

Hej. Jag heter Gustav :)
Idag har jag tagit ett stort steg närmare körkortet. Körde nämligen min första körlektion idag. Även fast läraren frågade om jag var nervös så var jag inte det. Började iallafall med att ställa in stolar, speglar och annat intressant. Körde ca 45min, sen var det stopp. Nästa lektion blir på torsdag. Intervjuade Mr. Ericsson under middagen, han medgav då att det första han gjorde var att få motorstopp när han körda, vilket jag också lyckades med. 
 
På skolan har vi redan(!) börjat med matematikletionerna. De dubbla matte-passen idag kan jämföras med att köra ett vasalopp på skikken-skidor och starta i sista ledet. Det efter att ha suttit hemma och spelat FIFA12-demot 64 dagar i sträck. Nu vet ni hur det kändes för oss NV10 elever. Imorgon däremot kommer livet leka igen! För då ska vi spela brännboll mot de andra klasserna. Kände direkt då Hampus & CO började snacka om morgondagens aktivitet att det var allvar. ``Vi måste slå Poggats`` var en slående slogan komponerad av de tre musketörerna. Vet inte vem poggats är, men jag lovar att göra vad som krävs för vinst! Har också hunnit med att träna två gånger idag. Löpning, Styrka och Rollerskidor.
 
Here comes the sun. En bra låt med fina gitarrplinkningar + en passande video
 
 
Signing the shit out of autographs 
Gustav

Kommentarer


Kommentera inlägget här: