¡Rock'n Roll - Spela boll!

Kategori: Allmänt

Dagens andra pass bestod av A1 Klasskiskt+Styrka.
Vädret var fortsatt magiskt...
Begav mig till matfocus där det bjöds på Spaghetti och köttfärssås. Mumsigast. Drog sedan vidare på bakhjulet med min TREK till skolan för att göra Jägarexamen-provet! Alla var nervösa. Ingen hade pluggat, ingen hade heller spelat COD på flera veckor! Hur skulle detta sluta? Jag, Tobias och Simon droppade in någon minut efter de övriga, men det var inget hinder. HENKE tha man var klar snabbast, hade hela 68/70 rätt och fick sedan veta att han gjort det svåraste provet!? amazingly fought! Våran jägar-legendar Kjell blev lite euforisk över Henriks kvickhet och precision!
Jag själv kämpade på och blev klar som 2:a, spänningen låg som en sädgås i luften då mitt prov rättades!
Det är Godkänt! wow sa jag och blev glad. Fick 63/70 poäng. Gränsen för underkänt låg på 60p.
.
Tobias lämnade in sitt prov för rättning... 60 blankt! amagaad! Emil blev klar, och klarade sig också galant!
Nu var det de 3 högoddsarna kvar... Honken gick med tunga ben och en sned min fram till Kjell...
-Det här var inte bra.... Var Kjells kommentar. Johan blev då inbjuden på en whiskey hos mästarn för att få gjöra omprov.
Simmen lämnade också in sitt prov. Han blev också underkänd.. Tråkigt
Bara anton kvar! Kom dit först och satt i vad som kändes som två evigheter. Han lämnade in provet. Icket icket......

Livet fortsatte något oväntat. Kvällen spenderades hos mig och erik. Tobias spelade hårdrock. Guns'n Roses-Paradise city skränade över gatorna från en 12'' Laneyförstärkare. Vilken föreställing säger jag bara! Jag lovar att tjejerna som gick någon minut tidigare ångrar sig djupt nu i efterhand.
Thats what Im talking about! TK-ROCK IS IN DA HOUSE! EDIT: TK-GRUDGE



Inte nog med det! Vi fortsatte leverera trevligheter och bakade en kladdkaka. Inte vilken kladdkaka som helst. Jag och simon som stod för bakning och servering tog ett gemensamt beslut. I receptet stod det 7personer. Fuck that, vi är ju 5 joddlade vi i stämma! så vi gjorde en dubbel sats, för 14 fucking pers!
När den var klar åt vi den.
Kan meddela att vi åt upp hela. +Glass i mängder
Lurken lukrade järnet samtidigt som han gjorde det han är bäst på. Diska i Statoil-hortlax-kepan.
Passionerade superskiers. Dresscode: White.
// GustavJOH

Kommentarer


Kommentera inlägget här: