Lov i Bastuträsk

Kategori: Allmänt

Hejsan! Jag har hunnit ha några underbart fina lovdagar här i Bastuträsk. Mängder med timmar på nästintill perfekt skaråkning i +3grader celsuis och strålande sol!




Sen förstördes allt idag när det snöade/regnade som fan och var +2 grader. Men jag gav mig ändå ut för att åka... Inte värt↓. Jag bröt passet efter 1.10 sen klarade jag inte mer. Körde istället lite löpning/styrka.

Satan va de gick tungt idag...

Vill gratta Gus som fick vinna på ett sätt i måndags, men på vilket det vet jag inte. Samt att Tobias var glad, varför vet jag inte heller...
Nu ska jag lyssna lite på RAUBTIER så att jag kan sova.Hejdå

Godnatt// KIRE

Kommentarer

  • Johan säger:

    Vem fan är KIRE?

    2012-04-11 | 10:22:15
  • Erik säger:

    Läs baklänges idiot

    2012-04-11 | 11:21:07

Kommentera inlägget här: